22 Ağustos 2011 Pazartesi

tamam ben sakinim

   her ay beni arayıp sinirlerimi zıplatan eski sevgilim beni sinir etmekten zevkmi alıyor evet evet kesin öyle olmalı...akrep geçmiş yelkovanı haberi yok. sular tersine aktı akalı aklıma bile gelmez güzel günleri şimdi geri  bıraktığım bir liman ve ben yorgun kaptan..sular sakinleşsede denizimde olmayacak rotasını kaybetmiş o insan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder