bahar geldi yaza ramak var..mis kokularımı sürünüp bir demet çiçek topladımmı iş tamamdır .çok şey beklememeli hayattan beklediklerimizde olmuyor hayal kırıklığının lüzumu yok.yarın tekrar 250 km yol gidip izmire yol almış olucam bu sefer annemde gelecek,kaygılılar.. ilacımı alıcam tekrar mutluyum çünkü güzel kafa yapıyor itiraf etmeliyim bu kafa hep olsa diyorum..
bu gün çok farklı bi duygu hissettim birazda ondan bahsetmek istiyorum; ben bir adam tanıdım iyi biri ama biraz acayip kendi deyimiyle hasta ruhlu.bu kişi ezel dizisinin hayranıydı berrak tüzünataç'ı dizide bana benzetir asıl baş rol karakterinide hasta ruhlu eski sevgilisine.geçenlerde blogunu okudum berrak tüzünataç'ın bir avuç deniz filmini izlemiş hayatına giren ve onu ters köşe yapan bu filmi taklit ettiği hasta ruhlu bir kızla tanışmış yazılar yazmış falan..hastalıklı ruhlu eski sevglisini sevdiğinden bahsetmiş bana ulaşamamak böyle arızalar yaratıyor demekki. velhasıl berrak tüzünataç yeni bir film dizi çekene kadar rolantide kalıcak bu şahıs. garipsedim bu kadar eleştiri yaparken bu kadar şizofrenik şeyler yapmak. sanırım acıyorum ona,sevmekten geçtim acımak bu adını koydum hasta ruhları düzeltecek kadar vaktim ve sabrım kalmamış dizi film karakterlerini yaşayacak kadar hayal dünyam.sabrım sevgim verecek hiç bişeyim kalmamış.. hasta ruhunla başbaşa kaldığında ben çoktan uzaklaşmış olucam ve ihtiyacın olduğunda elimde yara bandı yaranı sarmıycam iyileşmen dileğiyle hasta ruhlu insan...
21 Mart 2012 Çarşamba
19 Mart 2012 Pazartesi
FARKETTİM Kİ...
az önce senin bloguna bakıyordum yeni biri olacakmış sanırım olmamış üzüldümmü hayır ama onun için haftalarca içmişsin buna üzüldüm işte.. neyse karşına çıkmak güzel olabilirdi seninle birlikte olmak falan.. geçicem bu durumuda asıl şu an sana hissettiğim çok yoğun bir sinir var.arayıp ağzına edesim var.ama yapmamam için bir neden var mutlu ol istiyorum öfff saçmalıyorum sanırım. yaşayacaksan yaşa fatoş diyorum öleceksende öl arafta olmak çok kötü bir durum..bu arada bir kaç saat sonra doğum günüm uyku haplarını içip üzerine depresanları alıp kafa yaparak rüyamda coşkulu bir parti vermeyi düşünüyorum..cuma gün maptheranın ikinci infizyonunu alıcam 8 saat sürecek ben gülümseyerek kalkacağım yerimden ve ben iyiyim oyunu oynayacağım. ilk gördüğüm aynadada kendime bok iyisin aptal kafalı diyeceğim..herkesi kandırmak mümkün bazen kendini bile...
2 Mart 2012 Cuma
man...
'MAN'' lık... o yüzden.
annenin manlıkla ilgili söylediklerini hatırla. sevdiğin adamı/kadını niye sevdiğini hatırla. en sevdiğin şeyi yapmadan uyuyamazsın diyor. kimseyi araya sokamayacağın kadar sevdiğin şeyler vardır ya.. vardır. en sevdiğimiz şeyleri yapıp uyuyoruz biz de..
huzur... o yüzden.
şimdi kafa yormayalım. anlayacağız. ama çooook sonra..
hak... o yüzden.
en sevdiğim kelime 'müstehak'. neyi hakediyorsan o. ne yiyorsan, ne oluyorsan, kimi seviyorsan o..
zeka... o yüzden.
akıl, olanı olduğu gibi görebilmektir, fazlası değil.
tutku... o yüzden.
iyiliğini(zi) anlamayacak(lar), hep dahasını isteyecek(ler).
gitmek... o yüzden.
yeni bir yerde bambaşka birisin. yerleşikten, yerliden farklı. gittin, ve bambaşkasın. yeni iyidir, başka ve dikkat çekicidir. yenilen!
bilmek ve hissetmek arasındaki farkı tartıştı benimle.
o biliyordu.
ben hissediyordum.
''hissetmek bilmektir'' dedim.
''2-1 öndeyim..''
annenin manlıkla ilgili söylediklerini hatırla. sevdiğin adamı/kadını niye sevdiğini hatırla. en sevdiğin şeyi yapmadan uyuyamazsın diyor. kimseyi araya sokamayacağın kadar sevdiğin şeyler vardır ya.. vardır. en sevdiğimiz şeyleri yapıp uyuyoruz biz de..
huzur... o yüzden.
şimdi kafa yormayalım. anlayacağız. ama çooook sonra..
hak... o yüzden.
en sevdiğim kelime 'müstehak'. neyi hakediyorsan o. ne yiyorsan, ne oluyorsan, kimi seviyorsan o..
zeka... o yüzden.
akıl, olanı olduğu gibi görebilmektir, fazlası değil.
tutku... o yüzden.
iyiliğini(zi) anlamayacak(lar), hep dahasını isteyecek(ler).
gitmek... o yüzden.
yeni bir yerde bambaşka birisin. yerleşikten, yerliden farklı. gittin, ve bambaşkasın. yeni iyidir, başka ve dikkat çekicidir. yenilen!
bilmek ve hissetmek arasındaki farkı tartıştı benimle.
o biliyordu.
ben hissediyordum.
''hissetmek bilmektir'' dedim.
''2-1 öndeyim..''
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)