22 Ağustos 2011 Pazartesi
tamam ben sakinim
her ay beni arayıp sinirlerimi zıplatan eski sevgilim beni sinir etmekten zevkmi alıyor evet evet kesin öyle olmalı...akrep geçmiş yelkovanı haberi yok. sular tersine aktı akalı aklıma bile gelmez güzel günleri şimdi geri bıraktığım bir liman ve ben yorgun kaptan..sular sakinleşsede denizimde olmayacak rotasını kaybetmiş o insan..
14 Ağustos 2011 Pazar
kime inanmalı?
yaşadıklarımı irdelediğim bir gündeyim gene.inandığım inanmak istediğim ve hayal kırıklığına uğradığım bi çok kişi midemde ağrıya neden oluyor. dünde yaşamıyorum elbet bazen çimene düşen çiğ tanesinin sevincini yaşıyorum,bazen susuz kuru nadasa bırakılmış topraklar gibi.gidesim var bu aralar ama öyle böyle değil hiç durmadan yol alabildiğimce mevsimsel geçiş diyorum kendi kendime hep uyumak istiyorum uyuyorumda..avuntularım yüzümde gülümseme yaratsada geçici çözümler olarak kalıyor..keşke inandığım reankarne olma hali şu an olsa ve çiğ tanesi olarak çimende yerimi bulsam. çiğ tanesi kadardamı yerim yok diyorum şu hayatta? var tabiki var herşeyin bi anlamı var olmalı!!! bu kısır döngüde debelendikçe düşünmemek için kendimi zorluyorum..oysa tüm savaş son anda göreceğimiz o altı saniyelik anıdan ibaret değilmi!yaşadığımdan öğrendiğim şeyler var olmalıda zaten.. saçmalamamı seviyorum mesela kendi iç sesimi yazmayı kimsenin okumadığını bilmekte beni rahatlatıyor..bir oyun oynamalıyız şimdi ben uyumalıyım bir prens gelip beni öpmeli ve hayat boyu mutlu huzurlu yaşamalıyım.. o prensin gelmiyceni bilsemde uyumaktan vazgeçmeyecek kadar deli biriyim sanırım.. hayat güzel vapurlar falan....
5 Ağustos 2011 Cuma
1. yıl mektubu
KADINIM...
bir tek sana yakışıyor bir tek seninle anlamlaşıyor bu kadına sahiplenilmiş duygusu veren kelime..
sensizliğin çığlık olduğu şu günlerde sesini duymayışım beni tahrik ediyor.bazen kırıcı olabiliyorum ama affola hakim olamıyorum bazen bastırılmış duygularıma.
tam bir sene oldu kadınım,o acizane bedenini ve zarif ruhunu bana bahşedeli ki beni bunlara layık görüp bahşettiğin için sana milyonlarca kez teşekkür ediyorum vebunlara layık olmak için elimden gelen herşeyi yapıyorum.her ne kadar baskı altında olsamda.seninle birlikte olmak için nelerin üstesinden geldim en büyük değer yargılarımı yıktım ve kaybetmeye hiç niyetim yok..
* * *
yalnızlığımı yaşıyorum,
varlığının verdiği huzurla.
tam 1 yaşında sevdam
senden uzaklarda...
kadınım nice senelere..
* * *
bu günün en acı tarafı bu günü seninle geçirememem.bu acı gözlerimden elime birikti ve onlara sen diye baktım saatlerce.sensizliğin her anında çoğaldı göz yaşlarım.belkide ilk defa içimden dışarı attım seni ama sadece gözümde.lanet okuyarak geçti tüm gecem.elimden hiç bişey gelmiyordu.acizlikti bu başka bişey değil.hiç birşeydim ben artık gözümde.gün bitmişti göz yaşlarım yanağımı ıslatmıştı ve ben uykuya dalmıştım..
(artık bensizsiz 3. yılımızda tam bu gün ve ben seni çok özledim :( mektubunda hala kokun bana hediye ettiğin tişörtün gibi kokuyo biliyorumki yıldızlar varoldukça hep )
bir tek sana yakışıyor bir tek seninle anlamlaşıyor bu kadına sahiplenilmiş duygusu veren kelime..
sensizliğin çığlık olduğu şu günlerde sesini duymayışım beni tahrik ediyor.bazen kırıcı olabiliyorum ama affola hakim olamıyorum bazen bastırılmış duygularıma.
tam bir sene oldu kadınım,o acizane bedenini ve zarif ruhunu bana bahşedeli ki beni bunlara layık görüp bahşettiğin için sana milyonlarca kez teşekkür ediyorum vebunlara layık olmak için elimden gelen herşeyi yapıyorum.her ne kadar baskı altında olsamda.seninle birlikte olmak için nelerin üstesinden geldim en büyük değer yargılarımı yıktım ve kaybetmeye hiç niyetim yok..
* * *
yalnızlığımı yaşıyorum,
varlığının verdiği huzurla.
tam 1 yaşında sevdam
senden uzaklarda...
kadınım nice senelere..
* * *
bu günün en acı tarafı bu günü seninle geçirememem.bu acı gözlerimden elime birikti ve onlara sen diye baktım saatlerce.sensizliğin her anında çoğaldı göz yaşlarım.belkide ilk defa içimden dışarı attım seni ama sadece gözümde.lanet okuyarak geçti tüm gecem.elimden hiç bişey gelmiyordu.acizlikti bu başka bişey değil.hiç birşeydim ben artık gözümde.gün bitmişti göz yaşlarım yanağımı ıslatmıştı ve ben uykuya dalmıştım..
(artık bensizsiz 3. yılımızda tam bu gün ve ben seni çok özledim :( mektubunda hala kokun bana hediye ettiğin tişörtün gibi kokuyo biliyorumki yıldızlar varoldukça hep )
yok diyorum kendime neye inanıyosun kendinden başka.bunu diyen bir çok insan biliyorum elleri yanaklarında kendilerine itiraf edemedikleri yenilgiler ceplerinde.bir çok hata yapmış olsamda evet ben yaptım dolu dizgin yaşadım çokça aptal yerine konuldum doğrunun bu olmadığını bile bile..yarabandı oldum yarabandı oldu bi çoğu.aradığımı buldummu peki sanmıyorum..insanlar değişebilirse eğer duyguların değişmesi kaçınılmaz bir gerçek.kabullendim ben fatoş kiminin kardeşi kiminin ablası kiminin teyzesi kiminin arkadaşı sanırım artık büyüdüm...evet ben fatoş dizleri kanayarak düştüğü yerden hep kalkmasını bildim.çevremdeki herkes beni çok neşeli bilir hatta ben deyince ilk akla o kocaman kahkaham gelir..geçen psikoloğumla konuşurken farkettimki kimseyi memnun etmek zorunda değilim böyle bir rol üstlenmek niye?ben fatoşsam eğer ve hayat süprizlerle doluysa yenilen ben olmıycam bir gün o sazlıktaki evi satın alıp rakımı kadehime koyup bloguma ordan mutluluk nidaları yazıcam..o gün yalnız olmıycam ;)
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)