5 Ağustos 2011 Cuma

1. yıl mektubu

    KADINIM...

                        bir tek sana yakışıyor bir tek seninle anlamlaşıyor bu kadına sahiplenilmiş duygusu veren kelime..
sensizliğin çığlık olduğu şu günlerde sesini duymayışım beni tahrik ediyor.bazen kırıcı olabiliyorum ama affola hakim olamıyorum bazen bastırılmış duygularıma.
                          tam bir sene oldu kadınım,o acizane bedenini ve zarif ruhunu bana bahşedeli ki beni bunlara layık görüp bahşettiğin için sana milyonlarca kez teşekkür ediyorum vebunlara layık olmak için elimden gelen herşeyi yapıyorum.her  ne kadar baskı altında olsamda.seninle birlikte olmak için nelerin üstesinden geldim en büyük değer yargılarımı yıktım ve kaybetmeye hiç niyetim yok..
    *       *        *
yalnızlığımı yaşıyorum,
varlığının verdiği huzurla.
tam 1 yaşında sevdam
senden uzaklarda...
kadınım nice senelere..

*         *          *
bu günün en acı tarafı bu günü seninle geçirememem.bu acı gözlerimden elime birikti ve onlara sen diye baktım saatlerce.sensizliğin her anında çoğaldı göz yaşlarım.belkide ilk defa içimden dışarı attım seni ama sadece gözümde.lanet okuyarak geçti tüm gecem.elimden hiç bişey gelmiyordu.acizlikti bu başka bişey değil.hiç birşeydim ben artık gözümde.gün bitmişti göz yaşlarım yanağımı ıslatmıştı ve ben uykuya dalmıştım..



                              (artık bensizsiz 3. yılımızda tam bu gün ve ben seni çok özledim :( mektubunda hala kokun bana hediye ettiğin tişörtün gibi kokuyo  biliyorumki yıldızlar varoldukça hep )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder