- Yani hakkında hiçbir şey bilmediğin birine aşık oldun ve bunları yaşıyorsun öyle mi, dedi alaycı tarafını gizlemeye gerek duymadan..
"Bildiklerinin, duyduklarının tekrarı bir ilişkiye çıkar.. Aşk bilmediklerindir zaten. Neden ? Nasıl ?.. en basit sorular yanıtsız kalır" dedim içimden,
- Evet. Tam olarak bu oldu galiba, dedim alaycı bir tebessüme aynı şekilde karşılık verirken.
Sigaraların alayı söndürüldü masada, kalktık.
Sigara hiç bu kadar zarar vermemişti bana.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder