19 Mart 2012 Pazartesi
FARKETTİM Kİ...
az önce senin bloguna bakıyordum yeni biri olacakmış sanırım olmamış üzüldümmü hayır ama onun için haftalarca içmişsin buna üzüldüm işte.. neyse karşına çıkmak güzel olabilirdi seninle birlikte olmak falan.. geçicem bu durumuda asıl şu an sana hissettiğim çok yoğun bir sinir var.arayıp ağzına edesim var.ama yapmamam için bir neden var mutlu ol istiyorum öfff saçmalıyorum sanırım. yaşayacaksan yaşa fatoş diyorum öleceksende öl arafta olmak çok kötü bir durum..bu arada bir kaç saat sonra doğum günüm uyku haplarını içip üzerine depresanları alıp kafa yaparak rüyamda coşkulu bir parti vermeyi düşünüyorum..cuma gün maptheranın ikinci infizyonunu alıcam 8 saat sürecek ben gülümseyerek kalkacağım yerimden ve ben iyiyim oyunu oynayacağım. ilk gördüğüm aynadada kendime bok iyisin aptal kafalı diyeceğim..herkesi kandırmak mümkün bazen kendini bile...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder