29 Temmuz 2011 Cuma

uzunca bir günün ardından.

   bu gün çok düşünceliyim..çocukluk aşkımdan evlenme teklifi aldım ve tüm bellegim alabora olmuş durumda.beni önceden alaydın çoluk çocuğa karışırdık dememde cabası. o nasıl bir laftı ya varacakmıyım yani bende nikah masasına karışık bir durum..izmirdeydim bu aralar bu gün itibariyle bodrumdayım..fikirlerin saniyede değişiyo bu tutarsızlık neden..bu arada ayın beşinde sonuçlarım çıkacak o güne kadar panik  depresif durumda olucam sanırım.. özledim özlenmediğimi itirafım bir sana.. dün rüyamda gördüm sabah kızdım önce kendime sonra ona olaydın ah olaydın yanımda diye..nefret etmek istemem özlememek istememden kaynaklanıyor..adını koydum onun onun adı anafor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder